My Flock :P

Line

οφείλουμε ν' αποχωρούμε όταν καταλάβουμε, αλλά δεν οφείλουμε να καταλαβαίνουμε πάντα.. By Adis

Lines

Αν δεις μια φορά το φως μετά κλείνεις τα μάτια σου και αυτό ειναι εκεί και σε κοιτάζει και να θέλεις... δεν μπορείς... είναι εκεί μέσα σου για πάντα. By Παραθυρο Ψυχης
Monday, May 24, 2010
ειναι θαυμαστο, εκπληκτικο αλλα σηναμα και παραξενο το πως δουλευει ο τροχος τις ζωης
δεν ξερεις ποτε και που θα βρεις εναν ανθρωπο που ειναι στα ιδια μηκοι κυματος μαζι σου. τελικα το να μπορεις να μιλας με εναν ανθρωπα ειναι ωραιο. να μοιραζεσαι μα και να ακους. ειναι το ιδιο συναισθημα με το να καθεσαι στην παραλια ενος νησιου με τον μονο κατοικο εσενα, να βλεπεις την γραμμη που χωριζει την θαλασσα με τον ουρανο. να καθεσαι εκει με μια ομπρελιτσα (μην παθουμε και κανενα εγκαυμα :P) και το αερακι να χανετε στους λαβυρηνθους των μαλλιων σου. να μιλας με τον εαυτο σου και να διευθετεις το ενα θεμα μετα το αλλο και στο τελος οταν δυει ο ηλιος να χαζευεις εκπληκτος τα χρωμματα σαν ενα μικρο μωρο που μολις γεννηθηκε.

τελικα τιποτα δεν ειναι πιο ωραιο απ το να μπορεις να μιλησεις με εναν ανθρωπο.
 εκεινο που βλεπετε στο βαθος ειναι η τραπεζαρια μου :P

3 comments:

AlexStre said...

και οι δύο καταστάσεις είναι εξίσου ωραίες, και τα δυο χρειάζονται...

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ said...

Ναι είναι ωραίο όταν διευθετείς τη μια ανάγκη σου μετά την άλλη να τις τακτοποιείς μέσα σου, είναι ωραία η στιγμή που θα καταλάβεις ότι μπορείς να μιλάς στον εαυτό σου, δεν είναι ξένος άλλωστε τόσο καιρό τον κουβαλάς μαζί σου και είναι πάντα εκεί για να σε ακούσει.
Τελικά είναι ωραίο να μου μιλάω, κανείς σοφότερος από το εγώ αρκεί να έχω διάθεση να το βρω και να μιλήσω μαζί του, όχι να χαθώ μέσα του αλλά να μιλήσω μαζί του γιατί αυτός τελικά έχει όλες τις απαντήσεις.
''Αν ξέρεις που να ρωτήσεις θα παρεις απαντήσεις σου είχα πει''
Καλά ξενύχτια.

Υ.Γ Και όταν τελειώσεις μαζίτου θα μπορείς να βιώσεις το ίδιο μήκος κύματος και να αναγνωρίσεις την σπατάλη στο μόνος.

Liani said...

κλεμενοΑιμα : καλως τον, ευχαριστουμε που περασατε :) πως εισαστε? :)

και οντως ειναι συμαντικες και οι δυο καταστασεις γιατι οταν μιλας με αλλους μαθενεις αποψεις και γωνιες ορασης που δεν ειχες σκεφτει, και οταν μιλας με τον εαυτο σου απλως οσα ακουσες και αποροφησες τα βαζεις σε σειρα, αναλυεις, συγκρινεις με αυτα που ξες και στο τελος αποφασιζεις το τι θα κρατησεις και το τι θα αλλαξεις στον εαυτο σου.

αλλα αυτο το νησι στην φωτο μ πραγματικα θα ηθελα να περασω χρονο εκει. μονος η οχι δεν εχει σημασια.
----
Κυριε Σεβαστε και Φιλοσοφιμενε ΠαραθυροΨυχε.

το να μιλας στον εαυτο σου, δεν ξερω για τους αλλους αλλα για μενα ειναι αρκετα δυσκολο, χρειαζετε αρκετη δυναμη και ενεργεια για να βγαλεις εκεινο το "μαυρο" φιδι απ την τρυπα και να κατσει να μιλησει μαζι σου. τουλαχιστον για μενα ετσι ειναι. χρειαζομαι υπερβολικα πολη ενεργεια και ησυχια για να γινει μια συζητηση.

και δυστηχως η ευτηχως ειμαι ανθρωπας που διαθετει μονο ενα extra εγω.
αλλοι εχουν 2 (εδω εγω με τον εξτρα χανω τον μπουσουλα εκεινοι με τους 2 επιπλεων τι κανουν?).

οσο για την φραση οτι "αυτός τελικά έχει όλες τις απαντήσεις"
θα διαφωνησω. γιατι;

γιατι πολυ απλα πρεπει τα υποληπα εγω σου να ειναι σε αρκετη αποσταση απο τον πραγματικο σου εγω που φαινετε καθημερινα. γιατι εαν δεν ειναι τοτε απλως μιλας ναι μεν αλλα εισαι στασιμος διοτι το αλλο εγω σκεφτεται σαν το καθημερινο εγω, οποτε το τελικο αποτελεσμα ειναι και παλι μια λυση που σκεφτηκες εξαρχης αλλα πολυ πιθανον με το δευτερο εγω να εγιναν καποιες μικρολεπτομερειες.

ειναι μεγαλη κουβεντα για να γινει σε σχολιο, και εξαλλου θελω τσιγαρο ΧΔ

ευχαριστω που περασατε και ελπιζω να δω σχολια σας σε καινουριες αλλα και παλιες αναρτησεις μου :)

Liani

About Me

My Photo
Liani
πολυ ρωτανε το τι γινετε στο κεφαλι μου, πιστεψτε με ουτε εγω ξερω το τι γινετε. At The Moment : Prossesing Food For The Mind
View my complete profile

MM

Useless Anime Info

Episodes Anime Hours
6 Golden Boy 2H44m
12 Code E 4H
12 Devil May Cry 4H
13 Elfen Lied 4H20m
15 DNA² 5H
25 AirGear 8H20m
25 Final Fantasy Unlimited 8H20m
25 Berserk 8H20m
26 Claymore 8H40m
26 TriGun 8H40m
26 Neon Genesis Evangelion 8H40m
37 DeathNote 12H20m
50 Code Geass 16H40m
51 Kiba 17H
51 Full Metal Alchemist 17H
95 SamuraiX 33H
150 Naruto Shippuden 33H
220 Naruto 73H20m
250 Bleach 83H20m
total = 373 hours and 44 minutes
Image Hosted by ImageShack.us